Aktualności

13/10/2014
Automobilista 11/2014

Temat numeru: Maluch cabrio - Andrzej Zieliński - konstruktor - specjalnie dla Automobilisty!!! Porsche 914, Audi 100 S Coupe i Metz - bogate oblicze motoryzacji! Dla motocylistów Ardie - remontować czy zostawić? Do tego mało znane polskie konstrukcje czyli spóldzielczym sumptem!

więcej... →

W tym numerze


Filtrujemy!

W pionierskim okresie konstruktorzy doceniali rolę smarowania silnika i pozostałych mechanizmów, ale o filtracji oleju i paliwa w ogóle nie myślano. Historia filtrów przebiegałą równolegle do historii motoryzacji.

więcej... →


Nieznane korzenie Forda Transita

więcej... →

Kolejny numer


Zabytkowe gogarty

Zabytkowe gokarty? Tego jesze nie było! Warto poczekać i przeczytać!

więcej... →

Newsletter

Tylko u nas


Golf cabrio I

Myślisz o kupnie Golfa I kabrioleta - zwanego kobiałką truskawek albo menażką? Koniecznie przeczytaj!!! Ma słabe i mozne strony - warto wiedzieć!

więcej... →

  • Maluch bez dachu - ostatnia deska ratunku?

    Maluch zmienił oblicze polskich dróg. Maluch cabrio miał uzupełnić ofertę fabryki, ale było już za późno. Dzisiaj za to stał się bardzo poszukiwanym oldtimerem, o ile jest oryginalny!

    więcej... →

  • Metz 1912 - prościej nie można!

    Zaledwie kilkanaście lat temu synonimem prostoty był maluch. Teraz wystarczy, że auto ma gaźnik, aby uchodziło za wyrób starej szkoły. Ciekawe, co by na to powiedział Charlie Metz?

    więcej... →

  • Nieznane pojazdy PRL-u

    Spółdzielnie produkcyjne w PRL-u wytwarzały tysiące dziwnych rzeczy, w tym również rózne, nietrypowe pojazdy. Warto popatrzec na ten bogaty asortyment - od objazdowego kina po laboratorium na wypadek wojny nuklearnej!

    więcej... →

 

 

Okladka.jpgbaner-prosty.jpg728x90.jpg

3 główne artykuły

Z ARCHIWUM AUTOMOBILISTY (12/2006)

Wiesław Wiatrak wspomina historię powstania Beskida!

więcej... →

Nie bójmy się regularnośći!

W Polsce w tym roku po raz pierwszy rozgrywany jest Puchar Polski w Rajdach na Regularność. Mamy już także trzecią edycję Rajdu Polski Historycznego. Nie trzeba specjalnego auta by każdy pasjonat starej motoryzacji mógł wystartować w rajdzie na regularność i co ciekawe – wygrać!

więcej... →

1. RPH raz jeszcze