Aktualności

14/03/2014
Już w sprzedaży!

Temat numeru - Mercedes W109 dostojny, elegancki i ciekawy! Motocykl numeru - Ariel Sloper - rzadki brytyjczyk na polskich drogach. Wywiad z Ewa Zasadową i prof. Jerzym Ginalskim!

więcej... →

W tym numerze


The Italian Job

Kto ma ponad 1,85 m wzrostu, może nie czytać tego artykułu – nie zmieści się w Triumphie TR 4. Natomiast kierowcom niższego wzrostu, którzy odczuwają przyjemność jazdy w zwinnym samochodzie, bardzo gorąco polecamy ten tekst...

więcej... →


Ariel 500 Sloper SF.31

Piotr Kawałek: Rzadko trafia się nam w pracowni „brytyjczyk” z lat 30. A szkoda, bo to zawsze bardzo ciekawe i dostarczające moc wrażeń jednoślady. Ariel należy do najbardziej interesujących z nich.

więcej... →

Kolejny numer


CWS T1

Udana kopia wersji prototypowej!

więcej... →

Newsletter

Tylko u nas


Dla Automobilisty: Ewa Zasada

Wierzyłam, że jeśli byliśmy na rajdzie razem, to nic się nam nie stanie!

 

więcej... →

  • Mercedes W109 - wydłużona "trzysetka"

    To auto niekompletne bez szofera. Drugi rząd ma pierwszorzędne znaczenie. Komfortowe fotele z przodu są w tym wypadku „podnoszącym wydajność i motywującym stanowiskiem pracy”, a po trosze może i „pakietem socjalnym”.

    więcej... →

  • Ford Corcel - brazylijski rumak lepszy od Escorta?

    Ford Corcel (czyli rumak) był w dużej mierze wynikiem zupełnie przypadkowego zrządzenia losu.

    więcej... →

  • Dziewięćdziesiątka BMW

    To pewny klasyk – model w dziewięćdziesiątą rocznicę rozpoczęcia produkcji motocykli BMW!

    więcej... →

 

 

Okladka4.2014.jpgbaner-prosty.jpg728x90.jpg

3 główne artykuły

Z ARCHIWUM AUTOMOBILISTY (12/2006)

Wiesław Wiatrak wspomina historię powstania Beskida!

więcej... →

Studebacker - uparty bardziej od rdzy!

Ma za sobą pierwsze sto lat, najtrudniejsze. Z uporem trwa. Zbiera otarcia i szramy, z lakieru wyparował blask, a on wciąż przemierza na drewnianych kołach coraz to nowe szlaki.

 

więcej... →

1. RPH raz jeszcze