Zaloguj się
Ze względu na ogromną popularność modelu, w serwisie Legends mieliśmy możliwość pracować nad kilkoma egzemplarzami. Ich stan był zróżnicowany, niektóre zaskakiwały pozytywnie, stan drugich był przykrą niespodzianką. Ale naszym celem zawsze było doprowadzenie ich do idealnej kondycji. Rosnąca popularność modelu wiąże się z dużym popytem, a samochodów „baz” już nie przybywa. Dlatego zdarzało się nam pracować z autami, które nieomal łamały się podnośniku. Zbudowanie na ich podstawie bezpiecznego, kompletnego samochodu wymaga wiedzy i doświadczenia, a tych nam w Legends nie brakuje.
Proces demontażu pojazdu, katalogowanie części oraz dbałość o ich późniejsze pozyskanie opisywałem we wcześniejszych materiałach. W przypadku każdego pojazdu jest on tak samo istotny i przebiega według przyjętych prawideł. W przypadku Pagody dostępność części jest bardzo dobra, ale oczywiście są wyjątki. Należą do nich: serwo hamulcowe w wersji 230, korki wlewu paliwa i inne drobne detale. Jeśli auto jest kompletne, to posiadane elementy można poddać renowacji i przywrócić ich sprawność oraz dawny blask. Taki „recycling” często stosujemy w Legends.